Fans raser Kim Kardashians vanvittige SKIMS-kampagne: - Folk har ikke råd til købe dagligvarer
LÆS OGSÅ: Kim Kardashian overrasker til gallafest: Bar prinsesse Dianas halskæde
Read the room, Kim!
Der er en tid og et sted til alt, og noget tyder på, at der altså ikke helt har været stemning for en ny SKIMS-reklame.
I hvert fald ikke hvis man skal tro kommentarsporet på Kim Kardashians seneste Instagram-opslag.
Mange af Kimmys svimlende 359 mio. følgere har nemlig set sig godt sure på "The Kardashians"-stjernen, der åbenbart har valgt at lancere sin seneste kampagne på et skævt tidspunkt.
Kun en enkelt dag efter den hæsblæsende valgnat i USA, hvor Donald Trump altså endte med sejren, valgte den 44-årige realitydronning at dele en reklame for det, der skulle være festligt julenattøj til den kommende december-højtid.
I reklamen ses kendisserne Goldie Hawn, Kate Hudson og Oliver Hudson i selskab med deres familier - og massevis af matchende pyjamas.
Hollywoodfamilien ses danse rundt i en storslået spisestue og i et luksuriøst køkken, hvor der bliver spist både dessert, hummer og rejer.
Men den "Succession"-lignende stil er altså ikke faldet i god jord for fans og følgere, der nu stempler SKIMS-grundlæggeren som "out of touch".
- Please. Overhovedet ingen kontakt med virkeligheden, kommenterer en utilfreds følger.
- Elsker dig Kim, men nu er ikke det rigtige tidspunkt, skriver en anden.
- Imens har de fleste mennesker ikke råd til at købe dagligvarer, skriver en tredje, mens flere slår fast, at Kim Kardashians opslag er "tonedøvt".
Se hele reklamen, der har forarget fans, her: