Beyoncé og Adidas stopper samarbejdet
Samarbejdet mellem Beyoncé og Adidas er aldrig blevet den helt store succes.
Derfor er sportsgiganten og superstjernen blevet enige om at ophæve samarbejdet.
Det skriver TMZ.
Samarbejdet mellem de to startede i 2019, da Adidas tog Beyoncés tøjlinje Ivy Park ind under deres vinger.
Det er dog aldrig blevet den store indtjening som håbet. Salget for 2022 er slet ikke gået som forventet.
Målet var, at den kendte sangerindes tøjlinje ville sælge for 250 millioner dollar – 1,7 milliarder kroner.
I stedet blev der "kun" indtjent 40 millioner dollar – mere end 273 millioner kroner. Også tallene for 2021 var skuffende, og det er til trods for, at man bragte store stjerner ind som reklamesøjler.
Det var blandt andet Megan Thee Stallion, Irina Shayk og Ice Spice.
Adidas har også måttet nedjustere forventningerne til i år, så man i stedet forventer en indtjening på 445 millioner kroner. Før lød det beløb på 2,3 milliarder kroner.
Bruddet mellem Adidas og Beyoncé er endnu et økonomisk nederlag for det tyske sportsfirma.
Tidligere har de også stoppet samarbejdet med rapper Kanye West. Her forventer man et tab på svimlende 8,9 milliarder kroner.