Man tror det er løgn: Kim Kardashians vilde krop ikke redigeret
Det er efterhånden ingen hemmelighed, at Kim Kardashian er i besiddelse af en krop, der er noget ud over det sædvanlige.
Ikke desto mindre havde tv-seere lidt svært ved at fatte, at der rent faktisk er tale om Kimmy Ks ægte krop, da en ny reklame for undertøjsvirksomheden Skims rullede over skærmen.
I reklamen kan den 40-årige "Keeping Up With the Kardashians"-stjerne ses liggende på langs i et hudfarvet sæt undertøj, og godt ser hun ud.
Artiklen fortsætter efter billedet...
Det er den reklame, der fik seere til at tvivle på, om Kim Kardashian nu rent faktisk ser sådan ud, men ja, den skulle være god nok. (Foto: Skims)
Flere seere fik dog øje på, at tingene omkring Kim Kardashians talje så lidt forkerte ud, og det har resulteret i, at et klip fra reklamen har fået lov til at florere på nettet under påstandende om, at det er blevet redigeret i Photoshop.
En video af reklamen er gået viralt på TikTok med spørgsmålet om, hvem der har godkendt redigeringen af videoen, hvor det kan ses, hvordan Kim Kardashians pegefinger ekser, da hun bevæger den op ad sin krop. Og netop dét skulle altså være beviset på, at reklamen er redigeret.
Kropsaktivisten Charlotte Pierce har endda kommenteret på reklamen og beskylder Kardashian-familien for endnu en gang at være med til at skabe en skadende kultur, der forvrænger kropsidealer. Men kropsaktivisten har muligvis været en smule for hurtig på tasterne.
Kim ville ikke redigeres
Kritikken har nemlig fået en talsperson til nu at bekræfte, at den altså er god nok. Det ér den ægte Kim Kardashian, og videoen er ikke redigeret, som det ellers påstås på TikTok. Det skriver PageSix.
Artiklen fortsætter efter billedet...
Kims finger ser ikke helt normal ud i den oprindelige reklame, og det fik TikTok-brugere til at beskylde realitystjernen for en massiv Photoshop-fiasko. (Foto: Skims)
- Skims-reklamen, der blev vist i sidste uge med "Fits Everybody"-kollektionen havde en fejl i sig, fordi videoen mistede noget af sin kvalitet under uploadingsprocessen, siger en Skims-talsperson.
- Umiddelbart efter fejlen blev opdaget af teamet, blev videoen trukket tilbage, og den fejlfri version uploadet og vist resten af tiden. Vi beklager ulejligheden, dette har medført Kim og vores kunder.
Talspersonen understreger i samme omgang, at Kim Kardashian specifikt har bedt om ikke at få sin krop redigeret i forbindelse med reklamen.
Skims-virksomheden, som blev lanceret i 2019 af Kim, er blevet vurderet en værdi på 1,6 milliarder dollars (14 mia. kr.) og sælger undertøj, nattøj og shapewear.