Skrev sjov støvsuger-klage til Bilka: Se det herlige svar
Torsdag var en Michael Jensen i det sjove hjørne på Bilkas facebook-side. Midt i alverdens seriøse indslag fra kunderne dukkede der en sjov besked op på væggen:
- Hej Bilka. Jeg købte igår en Nilfisk støvsuger i Bilka Skalborg, da jeg kommer hjem og skal pakke den ud opdager jeg at den unge dame der skal bruge støvsugeren mangler i kassen. Har I mulighed for at sende en eller skal jeg køre i Bilka igen og få den byttet? På forhånd tak..., skrev Michael Jensen - ledsaget af et billede fra reklamen:
SuperBrugsen overraskede kunder på SKØNNESTE vis
Og Bilka havde da det perfekte svar:
- Tak for dit opslag.
Jeg har undersøgt sagen med vores støvsugeransvarlige, og jeg har desværre dårlige nyheder til dig.
Det er slet ikke meningen, at der skal være en dame i kassen.
Logistikken omkring at skulle lave lufthuller i kassen (der for øvrigt skulle have været meget større) så damen ville overleve turen ud til dig, viste sig ganske enkelt at være for krævende. Det fandt producenten desværre ud af alt for sent i processen til at ændre billedet på indpakningen.
Husk forresten, at vi også sælger robotstøvsugere – og at vi har 30 dages returret på alle vores produkter. :-)
- Og ellers er der jo altid Tinder! ;-)
God weekend!
Hilsen Mille