Kongelige26. marts 2025

Alle hader Meghan Markle - eller gør de? Netlix-garderoben sælger stort

Hertuginden af Sussex tjener millioner på sin stil, mens hendes Netflix-serie “With Love, Meghan” sætter gang i salget af alt fra Crocs til luksuskjoler

Meghan Markles "With Love, Meghan" på Netflix

LÆS OGSÅ: Meghan Markle i shitstorm over video: Føj hvor ækelt!

Meghan Markle har måske lagt det britiske kongehus bag sig, men hun har til gengæld sat turbo på sin forretning.

Den 43-årige tidligere “Suits”-stjerne surfer i øjeblikket på en sand shoppingbølge, efter at livsstilsserien “With Love, Meghan” havde premiere på Netflix i begyndelsen af marts.

Og det er ikke bare seerne, der er vilde med hertugindens kærlighed til havearbejde, kagebagning og kyllingefodring – det er især hendes garderobe, der skaber overskrifter.

T-shirts, hun har båret, er blevet udsolgt på under 24 timer. Et par Crocs, som hun bar i en scene med hønsegården, er revet væk i flere størrelser. Og en enkel, cremefarvet Le Creuset-gryde har pludselig opnået kultstatus blandt Netflix-seerne.

Mandag lancerede Meghan sin egen profil på shoppingplatformen ShopMy, hvor hun deler produkter fra sin personlige garderobe – fra luksusmærker som Ulla Johnson og Sézane til hverdagsfavoritter som J.Crew og Jenni Kayne.

“Det er ting, jeg elsker og bruger,” skriver hun selv på siden.

Blandt de udvalgte fund finder man alt fra læbestift og neglelak til klassiske frakker og håndtasker – alle nøje udvalgt af Meghan selv. En separat skønhedsside viser også hendes personlige must-haves inden for makeup og hudpleje.

Ny Goop i sigte?

Det hele sker samtidig med, at Meghan er i fuld gang med at relancere sit livsstilsbrand, der oprindeligt bar navnet American Riviera Orchard, men som nu har fået det mere minimalistiske navn As Ever.

Et navn, der – ifølge Meghan selv – afspejler hendes kerneværdier og kærlighed til “det, der altid har været”.

Målet? At blive den nye Gwyneth Paltrow. I hvert fald hvis man spørger kommentatorerne, der allerede sammenligner Meghans projekt med Paltrows milliardvirksomhed, Goop.

Selv om kritikken ikke har ladet vente på sig – flere royale eksperter kalder projektet for “skamløst” og “crass” – så er det tydeligt, at Meghan rammer en nerve. Hendes stil følges tættere end nogensinde, og selv kritikere indrømmer, at de ikke kan lade være med at klikke “køb”.

Som skønhedsbrand-chefen Alexandra McCormick udtrykker det over for Page Six:

– De siger: “Meghan kan ikke gøre noget rigtigt. Nå ja, og jeg har lige købt hendes sweater.”

Det ser altså ud til, at uanset hvad Meghan Markle foretager sig, så er der én ting, der er sikkert: Hun sætter dagsordenen – både på skærmen og i garderoben.

"With Love, Meghan" kan streames på Netflix.

Sponsoreret indhold