Sådan gør du!
Når du har valgt, hvad du vil se, betaler du for det via nettet, og får så det valgte leveret på din computer. Computeren skal derfor være online, mens du ser filmen. Ønsker du at se filmen på din tv-skærm, skal du tilslutte computeren til skærmen via et helt almindeligt kabel, som du kan købe i enhver elektronik butik.
De fleste computere og net forbindelser vil i dag kunne klare det, men de anbefalede mindste krav til din computer og forbindelse er, at din CPU er på min.1,8 GHz, min. 2 GB RAM samt at du har en bredbåndshastighed på min. 4 Mbit. Desuden anbefales det, at du har Adobe Flash 10 eller nyere.
De mest almindelige spørgsmål og svar:
Er der en bindingsperiode på abonnementerne?
Hvis du har købt et abonnement, kan du opsige det, når du vil. Du har derfor ingen bindingsperiode.
Kan jeg se filmene på mit tv?
Ja. Der findes mange metoder til at koble din computer sammen med dit tv. En nem måde at håndtere det på, er at benytte et Medie Center, hvor computeren hele tiden er koblet op til både tv og internet. Hvis din bærbare computer er udstyret til at kunne kobles sammen med dit tv, vil metoden kunne findes i din brugermanual.
Hvad koster det at se en film?
Det kommer helt an på, hvad du vælger at købe. Du skal blot klikke på det, som du ønsker at købe, hvad enten det er enkelt film, filmpakker eller et abonnement, og så følge vores ordreflow på skærmen. Enkeltfilm og pakker betales pr. valgt film, mens abonnementet er løbende pr. måned.
Hvordan kan jeg betale?
Det er muligt at betale med følgende kort: Dankort, Visa, Mastercard, JCB
Dine kortoplysninger håndteres via en Swedbank-godkendt forbindelse, som er krypteret og sikker. Der bliver ikke gemt nogen oplysninger om købet efter transaktionen er gennemført.
Prisen for det valgte produkt trækkes på det anvendte kort og du modtager en kvittering på den e-mailadresse, du har angivet.
Har du glemt dit brugernavn eller din adgangskode?
Under "Login" kan du trykket på linket "Glemt adgangskode" i venstre side. Indtast den e-mailadresse du brugte, da du oprettede dig, og du vil få tilsendt dit brugernavn og en ny adgangskode. Alternativt kan du sende en e-mail til support@movieurope.com fra den e-mailadresse du brugte ved oprettelsen af dit medlemskab. Så opretter vi et nyt kodeord og e-mailer det til dig.
Du kan ændre den nye tilsendte adgangskode igen under "Min konto", når du er logget ind.
Kan jeg få support?
Ja. Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål i ovenstående, så er du velkommen til at kontakte os på:support@movieurope.com. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.
Du kan finde endnu flere spørgsmål og svar på Movieuropes hjemmeside under "Betingelser"