Kendt fra "Løvens Hule": Nu vil "Bare en T-shirt" skifte navn

Det går godt for "Løvens Hule"-virksomheden "Bare en T-shirt". Rigtig godt endda.
Virksomheden, der er stiftet af de tre venner, Anthon Louis Madsen, Mathias Klitgaard og Frederik Taylor Pitter, tjener nemlig styrende med penge, og det er for alvor blevet slået fast i 2021, hvor omsætningen er eksploderet.
Det fremgår af et nyt regnskab ifølge Finans.dk.
Helt konkret lød omsætningen for virksomheden, der er kendt fra DR-programmet "Løvens Hule", på mellem 15-20 millioner kroner.
Overskuddet endte derfor på godt 3,4 millioner kroner efter skat, og det er "bare" på at sælge T-shirts.
Holdet bag "Bare en T-shirt" arbejder derfor også på, at de nu vil udvide deres sortiment og ændre deres brandnavn. Det fortæller Mathias Klitgaard, som er en af de tre stiftere, til mediet:
– Sidste år solgte vi udelukkende T-shirts, og det er klart vores bedst sælgende produkt. Det vil det også være langt ind i fremtiden, men der er efterspørgsel på mere, så det vil være dumt ikke at komme med nye produkter. Derfor kigger vi også på en relancering af vores navn, siger han.
Rekordresultatet i 2021 adskiller sig også markant fra de forrige år. I 2020 lød omsætningen nemlig kun på knap tre millioner kroner.
"Bare en T-shirt"-drengene medvirkede i DR-programmet tilbage i 2021, hvor de takkede "ja" til Jacob Risgaard og Christian Arnstedts tilbud om, at løverne ville overtage 25 procent af virksomheden for en million kroner.
De tre iværksættere måtte derfor fravælge Jesper Buch, som også var meget interesseret i at investere i tøjmærket.