Neymar smider bukserne for Kim Kardashian
LÆS OGSÅ: Så kom det: Deler billede af Taylor Swift og Travis Kelce-kys
Kim Kardashians er en kvinde, der er kendt for at have mange jern i ilden.
Og hvis der er noget forretningskvinden med det borgerlige navn Kimberly Noel Kardashian forstår, så er det markedsføring - af sig selv og sine mange brands.
Det kommer derfor heller ikke som den største overraskelse, at hun til at lancere sin seneste udvidelse af sit SKIMs-imperium, har allieret sig med nogle af sportens største navne.
Den første reklamekampagne, der lancerede i går, inkluderer både den brasilianske fodboldstjerne Neymar da Silva Santos Junior, NBA-stjernen Shai Gilgeous-Alexander fra Oklahoma City Thunders og NFL-defensiven Nick Bosa fra San Francisco 49ers.
- Mit navn er Neymar, og jeg er fodboldspiller. Dét, jeg bedst kan lide ved at spille fodbold er selvfølgelig at score mål. At score et mål er den bedste følelse nogensinde - måske lige på nær følelsen af at have disse underbukser på, bedyrer den 31-årige Al-Hilal-angriber i en video, som han selv har delt på sin Instagram-profil.
Realitystjernen og influencerens undertøjlinje - som i sommer blev vurderet til fire milliarder dollars - inkluderer fra denne uge også boksershorts, underbukser, T-shirts, tanktops og leggings til det mandlige publikum, meddelte virksomheden mandag.
Herrelinjen vil i første omgang være tilgængelig online fra den 26. oktober - i størrelser fra XS til 5X.
Kim Kardashian jubler over samarbejdet med de veldrejede atleter:
- At få et ikon som Neymar Jr. til at være ansigtet for vores kampagne sammen med NBA All-Star, Shai Gilgeous-Alexander og NFL's bedste forsvarsspiller Nick Bosa, tror jeg fortæller meget om den måde, SKIMS har udviklet sig til at blive et brand, der kan give komfort for alle målgrupper og ikke kun for kvinder, fortæller Kardashian om kontrakten med de tre topatleter.
Skims, der blev lanceret i 2019, forventes at omsætte for svimlende 750 millioner dollars bare i 2023.