800 kunder fik aldrig billetter: Det kongelige teater i Black Friday-brøler

Black Friday burde handle om gode tilbud og en masse besparelser. Men omkring 800 kunder fik en lang næse, da de i sidste uge forsøgte at købe et ekstra godt tilbud hos det kongelige teater.
Det skriver B.T.
De mange kunder forsøgte at købe to billetter til én billets pris på udvalgte forestillinger. Men de mange kunder modtog hverken kvittering eller billetter til den pågældende forestilling.
I stedet modtog de ifølge B.T. en undskyldende mail fra Det Kongelige Teater, hvor de blev oplyst, at der var sket en fejl.
Ifølge Michael Jannerup, der er PR- og pressechef for Det Kongelige Teater, var it-systemerne slet og ret brudt sammen som følge af de mange købere:
– Kunderne får mulighed for at købe samme slags billetter til samme pris. Vi vil gerne beklage det besvær, fejlen medfører, siger han til B.T.
De berørte kunder skal dog selv skrive til Det Kongelige Teater med informationer om sit køb. Derefter vil man få muligheden for at købe billetter til den billigere pris igen.