Kendte22. juni 2024 (opd. 22. juni 2024)

Emil Thorup lancerer nyt produkt: Går lige i hovedet på dig

Nu forsøger den kendte influencer at sælge shampoo og andre hårprodukter
Det kan man da kalde et hår, som burde kunne sælge nogle liter shampoo.
Det kan man da kalde et hår, som burde kunne sælge nogle liter shampoo.
 Foto: Mikael Rieck

TIP OS: Kender du mere til sagen? Del din viden i en mail til tip@seoghoer.dk

LÆS OGSÅ: Ender i et stort minus

Dennis Knudsen - pas på!

Det kunne være det nye slagord for influenceren Emil Thorup, der lørdag har begyndt et nyt kapitel i sit liv. Han er blevet "hårmand".

Men hvor Dennis Knudsen klipper hår, nøjes Emil med at lægge efternavn til shampoo og andet, der kan kastes i hovedet på kunderne.

Den nye hårserie har således fået navnet Thorup - og med en række binavne, der alle begynder med "Keep it..."

Produkterne er udviklet i samarbejde med den svenske erhvervsmand Frans Gunnar Rickard Lyko, der står bag det skandinaviske firma Lyko.

Nu venter det hårde arbejde så med at overbevise danske hårkunder om, at de har brug for endnu et produkt til badeværelset.

Og vel at mærke vil betale mellem 199 og 310 kroner for det.

For det er ikke længere nok bare at være et navn - man skal også kunne levere.

Bare spørg Emils kollega som influencer, Christiane Schaumburg-Müller Aaxman, der netop har fået hug for, at hendes mærke af hvidvin dufter af shampoo - og smager endnu dårligere. Og det redder navnet altså ikke.

Om ikke kan Emil Thorp glæde sig over, at flere af hans andre kendte venner - blandt andre Thomas Skov - i dag mødte op til receptionen og sikkert vil have smukt hår den kommende tid som tak for støtten. Det tæller også for noget.

Sponsoreret indhold