Sødt eller ekstremt akavet? Heidi Klum poserer i undertøj med datteren Leni
Heidi Klum og datteren Leni i undertøjskampagne
LÆS OGSÅ: Se billederne: Heidi Klum topløs under pelsen
Familie, mode og femininitet.
Det er ordene, som undertøjsvirksomheden Intimissimi har valgt at lede med i forbindelse med offentliggørelsen af deres nye efterårs- og vinterkampagne.
Den italienske undertøjsgigant har hyret ingen ringere end den 51-årige Heidi Klum og den 20-årige Leni Klum til at vise lingerisagerne frem, men det er ikke just alle, der er begejstrede over reklamens indhold.
De to modellaer ser jo unægteligt fine ud sammen, men det har åbenbart trykket på adskillige knapper, at de damer er mor og datter.
- Er jeg den eneste, der synes, det her er lidt mærkeligt? Kampagnen virker i hvert fald ikke for mig. Hvem klæder sig i lingeri med sin mor og hopper rundt og tager billeder?, lyder det udmærkede spørgsmål på Instagram.
- Jeg ved det ikke... Altså, der er ikke noget galt med det, men det giver ikke rigtig mening i en reklame, når jeg leder efter at købe lingeri og sådan noget.
- Jeg bliver nødt til at sige, at det her er lidt mærkeligt, skriver en anden.
Der er andre, der går så langt som at kalde det både "upassende" og "mystisk".
Der er naturligvis også de Klum-fans, der forsvarer topmodellen og understreger, at folk skal slappe lidt af, at de bare er mor og datter, og at de bare "er modeller".
Bedøm selv, og se alle billederne fra kampagnen i galleriet øverst i artiklen.