Reality18. december 2024

Rikke Gøransson afslører chokerende detalje bag "Paradise Hotel"-pressebillede

Har du lagt mærke til den særlige detalje på pressebilledet til den kommende sæson af "Paradise Hotel"? Hvis ikke, så få svaret her
Nu afslører Rikke Gøransson en særlig detalje bag pressebilledet til næste sæson af "Paradise Hotel".
Nu afslører Rikke Gøransson en særlig detalje bag pressebilledet til næste sæson af "Paradise Hotel".
 Foto: Mikael Rieck

LÆS OGSÅ: Rikke Gøransson afslører endelig kønnet

Når "Paradise Hotel" ruller over skærmen i det nye år, kan man ikke undgå at lægge mærke til, at der gemmer sig to guldklumper i maven på begge værter, Rikke Gøransson og Olivia Salo.

Det er dog gemt fuldstændig væk på programmets bærende pressebillede.

Nu forklarer den ene vært Rikke Gøransson hvorfor.

- Plakaten er lavet, efter vi var i Mexico.

- Plakaten ville også have set absurd ud, hvis vi var gravide, men det skal jo ikke være absurd, bare fordi vi var gravide. Den ville nok også have gået viralt globalt, siger hun.

Se presseplakaten herunder:

Her ses "Paradise Hotel"-pressebilledet, der er taget efter optagelserne i Mexico".
Her ses "Paradise Hotel"-pressebilledet, der er taget efter optagelserne i Mexico".
 Foto: Viaplay Group

Det var altså først efter optagelserne, at billedet blev taget - omkring tre måneder efter Rikkes fødsel og 1,5 måned efter Olivias - at de to værter poserede foran kameraet i det tætsiddende og flatterende "skims"-tøj.

Ifølge Viaplays presseafdeling er det dog ikke første gang, at rækkefølgen er sådan.

- Det har vi ikke gjort os de store overvejelser omkring, for det er bare sådan, vi har gjort det de seneste år med kampagnebilledet på PH. Vi har heller ikke skudt kampagnebillede til S19 eller S20 i Mexico – de billeder er også skudt hjemme og efterfølgende.

Ikke vores valg

Ifølge Rikke, der gør comeback i "Paradise Hotel", var det ikke et valg, som de to værter tog i fællesskab.

- Det var ikke mig og Olivias valg, men jeg tror ikke, at det klæder konceptet, når det skal hænge over hele landet, siger hun og forsætter:

- Men ej, jeg tror det var noget med billedkvaliteten, hvis jeg skal være helt ærlig. Det var okay.

Viaplays presseafdeling lægger dog ikke skjul på, hvad hensigten med rækkefølgen har været.

- Det hænger sammen med, at vi skal være helt sikre på, at de billeder, der bliver taget af Rikke, Olivia og deltagerne passer fuldstændigt ind i den idé/dét mockup, som er udgangspunkt for kampagnebilledet, når det skal sættes sammen af det grafiske team. Vi skal jo gerne have det allerbedste kampagnebillede til hver evigt eneste sæson.

Sponsoreret indhold