Nyheder28. maj 2016

Emil Thorup i chok over fupreklame

Den kreative designer har fundet en reklame med sit eget navn, der er lidt for kreativ
https://imgix.seoghoer.dk/media/article/sh-32961.jpg
 (Foto: Tom McKenzie)

Alle reklamemænd og kvinder ved, at kendte mennesker kan være med til at overbevise ellers så skeptiske forbrugere om, at man ikke kan leve uden netop deres produkt. Ofte bliver kendisserne godt betalt for at stille op i reklamer, men især på de sociale medier vrimler det med fupreklamer, som de kendte ikke har noget med at gøre. Den seneste i rækken er designer, arkitekt og TV-vært Emil Thorup.

Han har på Facebook fundet et sponseret opslag med teksten ”Trænere er chokerede over hvordan Emil Thorup gjorde det!”

Emil Thorup selv er også chokeret:

Reklamen er tilsyneladende væk nu, men hvis den fulgte det sædvanlige mønster linkede den til en suspekt webshop, hvor man kunne købe et ligeså suspekt og i bedste fald virkningsløst slankeprodukt. Også Medina og Mascha Vang har fået deres navn misbrugt i den type fupreklamer.

Sponsoreret indhold