Victoria Beckham giver op
Victoria Beckham har nu valgt at give op på den YouTube-kanal, hun under stort postyr lancerede den 1. marts i år.
Det skriver Daily Mail.
YouTube-kanalen blev nemlig langt fra den succes, som Victoria havde håbet på, og faktisk er den endt med at blive en underskudsforretning for den tidligere Spice Girls-sangerinde.
De seneste par uger er der da heller ikke blevet lagt nye videoer på kanalen, der nåede at opbygge en følgerskare på over 100.000.
Du kan se Victorias første video herunder
Det var meningen, at den 45-årige modedesigners YouTube-kanal skulle være en destination for modeelskere over hele verden.
Samtidig kunne fans af Victoria og David også få et nærmere syn på deres privatliv, hvor Victoria delte flere videoer fra deres hjem.
Men ifølge Daily Mail formåede kanalen kun at indbringe omkring 200 kroner om dagen.
Miley Cyrus kysser med Cody Simpson
Omkostningerne til at producere videoerne har været betydeligt højere end indtjeningen, og det er derfor, at Victoria nu vælger at trække stikket på YouTube-kanalen.
- Victoria nød at optage videoerne og havde det sjovt imens, men der var produktionsomkostninger, der ikke blev dækket af indtjeningen. Beslutningen er blevet taget for at alle kan koncentrere sig om noget, der gavner hendes forretning, fortæller en kilde tæt på Victoria til Daily Mail.
Victoria Beckhams modevirksomhed har ikke haft det nemt de seneste år.
Pengene er fosset ud af kassen, og hvert år har betydet tab på mellem 70 og 80 millioner kroner.
Mor bad sine fire børn om at tage sikkerhedsselen af, så bankede hun bilen ind i et træ
Artiklen fortsætter efter billedet
Victoria Beckham på gaden i New York: (Foto: MEGA)
Thomas Blachmans forlovede deler vilde amme-billeder
Victoria Beckham har haft sit firma i 11 år. Det startede med kun at handle om kjoler, men er siden blevet udvidet.
Victoria designer i dag kjoler, tasker, tilbehør og makeup.