Fuhlendorff brænder 30.000 kroner af midt i coronakrisen
Når man er på vej med et nyt onemanshow, så skal der bruges nogle penge på markedsføring, så man kan få solgt nogle billetter.
Det ved den erfarne stand-up komiker Christian Fuhlendorff, som af samme årsag besluttede sig for at få trykt en masse plakater, starte en konkurrence og placere plakaterne på søjler og mure i store dele af København.
Men timingen kunne nok have været bedre, fortælle den sjove mand i en video på sin Instagram.
- Jeg har lige brugt 30.000 kroner på at få hængt plakater op i København. For at lave en konkurrence. Det var den samme dag, som statsminister Mette Frederiksen fortalte os, at vi ikke skulle være udenfor mere - der hvor jeg har sat plakater op i hele København. Er det ikke sjovt? lyder det fra Fuhlendorff.
Store dele af underholdningsbranchen er hårdt ramt af coronaudbruddet. Teaterforestillinger udskydes eller aflyses, biograferne er lukket og festivaler og gadefester må finde andre datoer for afholdelse.
Heldigvis fortæller Fuhlendorff i forlængelse af plakat-bommerten til BT, at hans show "Det' Sjovt" først har premiere til næste år.
Den store udgift til plakater, der nu er fuldstændig ubrugelige og uden funktion tager komikeren og tv-værten med et smil.
- Surt, men mest sjovt. Sådan har jeg det bare, når man alligevel ikke kan stille noget op, så er det sgu okay at grine lidt af det hele, siger han til BT.