Mads Langer går viralt
Sangeren Mads Langer har taget springet ud af den danske andedam og er landet direkte i den internationale nyhedssuppe.
I hvert fald for en stund, hvor hans meget omtalte drive-in koncert i på Tangkrogen i Aarhus er blevet omtalt i de internationale og anerkendte medier Forbes, New York Post og LA Times. På Instagram skriver den innovative popstjerne:
'Jeg havde aldrig regned med at gå viralt med min drive-in koncert. Folk fra hele verden har spurgt mig, hvordan det var. Her er et kig bag scenen, hvor I alle sammen forhåbentligt vil få en ide om, hvordan det var.'
Kæmpet med humøret
Det har i den grad været en god forretning rent PR-mæssigt at finde en vej udenom coronarestriktionerne. Koncerten har dog ikke kun været god sangerens image, men også for humøret.
- Jeg er jo spillemand, og jeg har virkelig kæmpet med humøret, fordi jeg blev frataget alt, hvad jeg skulle, og som jeg havde glædet mig til.
- Nu prøver jeg at vende krisen til et eventyr, har han tidligere sagt til Danmarks Radio.
Der deltog i alt 500 biler i koncerten, som nu er omtalt i store dele af verden.