Allan Simonsen bliver reklamemodel

Den lille fodboldmagiker har ikke danset sig gennem fredag efter fredag helt forgæves. For selvom sejren glippede, så kan det ende med, at Allan Simonsen alligevel bliver den danser, der får mest ud af underholdningsprogrammet.
Allan Simonsen vil ikke fortsætte dansen
Allan Simonsen er nemlig blevet hovedperson i markedsføringen af en sodavandsmaskinen.
- Der har været en stor opmærksomhed omkring min person gennem Vild med dans, og jeg er glad for, at min deltagelse åbner dørene til nye muligheder, efter konkurrencen er slut. SodaStream er et smart produkt, og det er sjovt at være med i kampagnen, hvor det endelig er blevet min tur til at dele point ud, siger Allan Simonsen.
Allan Simonsen: Det skal jeg nu
Det er ikke første gang, at Allan Simonsen står i front for producentens reklamer. Han blev sponseret allerede tilbage i 1970'erne, før virksomheden i 1977 indgik en sponsoraftale med speedwaystjernen Ole Olsen.

Nu er det Allan Simonsen, der uddeler point (Foto: All Over)