Caroline Wozniacki: Omvandrende reklamesøjle
19-årige Caroline Wozniacki virker som en magnet på alverdens designere, efter hun er rykket op som nummer 4 på verdensranglisten.
Selv om hun er godt dækket ind af sponsorere i form af blandt andet et verdensompændende telefonmærke, en stor skandinavisk bankkæde og et velkendt rejseforsikringsselskab, står mange andre i kø for at få Caroline Wozniacki til at blive set i deres design.
Det virker yderst tilfredsstillende for designerne. De kan nemlig ikke kun nyde synet af det unge tennistalent iført deres kreation, men også høre hende reklamere for mærket.
Når Caroline Wozniacki dukker op på den røde løber, lægger hun nemlig langtfra skjul på, at de flotte kjoler, dyre tasker og glitrende smykker er foræringer, skriver Her&Nu.
Caroline Wozniacki har blandt andet scoret denne lækre pels fra et dansk pels-hus.
Tennistalentet er også blevet begavet med Louis Vuitton tasker, og ifølge Her&Nu, klæder den anerkendte designer Stella McCartney også gerne Caroline på udenfor tennisbanen.
Derudover har Caroline Wozniacki fået et kostbart smykke-sæt forærende af Reeslev Design.