Ingen gider Medina
Siden Medinas nye single "Skyttegrav" udkom den 1. februar, er det kun gået en vej.
Og det er ikke op.
Efter små tre uger er den nemlig allerede forsvundet ud af Spotifys top-50 liste over de mest streamede sange i Danmark, og tager man et kig på musikvideoen, så ser det heller ikke ud til, at der rigtigt er nogle, der gider at kigge på den.
Musikvideoen til "Skyttegrav" har været på YouTube i 10 dage, og her er den bare blevet vist 21.000 gange.
Det svarer til lige knapt 2000 visninger om dagen.
Sangerindens to foregående musikvideoer til sangene "Det smukkeste" og "Elsk mig" har begge lavet mere end 500.000 visninger i deres levetid, der er altså lang vej endnu, hvis "Skyttegrav" skal komme i nærheden af de to foregående singler.
Du kan se musikvideoen til "Skyttegrav" herunder
Artiklen fortsætter efter videoen
Sidste år kunne Medina fejre, at det var ti år siden, at hun udgav sit debutalbum "Tæt på".
Og mens hun de første par år af karrieren kunne skovle masser af penge ind, så er det ikke længere tilfældet for den 35-årige sangerinde.
Fra 2012 til 2016 faldt indtjeningen i Medinas firma ApS. nr. 1142 nemlig hastigt.
Dykket i indtjeningen var på 45 procent. Fra 4,4 til 2,4 millioner kroner.
Selvom det altså ikke tyder på, at der er nogle, der gider at lytte til Medinas single "Skyttegrav", så kan hun alligevel kigge tilbage på en flot karriere.
I 2016 blev Medina fx hyldet af den danske musikbranche, da hun modtog æresprisen ved "Danish Music Awards".
Her gav hun en meget følsom takketale, hvor hun blandt andet takkede sine mange fans for deres støtte.
- Hvis jeg spillede for tomme sale, havde jeg nok ikke stået her. Jeg står her kun, fordi folk gider lytte til min musik, så tak, sagde hun blandt andet.
Du kan se flere billeder af Medina i galleriet herunder