De unge mødre28. maj 2015

Firma langer ud efter Hannah Melissa: Hun er en fusker

Webshoppen MINTA forærede "De unge mødre"-deltageren skønhedspoduktermod omtale, men endte med en lang næse
https://imgix.seoghoer.dk/media/b215622b7a5e464d82bd10d9f2388a85.jpg
 foto: Kaspar Wenstrup

Hannah Melissa Ginic fra Kanal 4's reportageserie "De unge mødre" brugte i marts måned sin blog til at score gratis selvbruner.

Hun tog kontakt til firmaet minta.dk og lovede at reklamere for webshoppen på sin velbesøgte blog, men siden pakken med de gratis produkter kom med posten, har indehaver Max Poulsen ikke kunnet komme i kontakt med den unge mor.

- Vi har forsøgt at komme i kontakt med Hannah Melissa flere gange. Vi har derfor efterfølgende sendt hende en faktura på de varer, hun har modtaget, men det har hun også ignoreret, siger han til SE og HØR.

Indlagt med nyfødt
6. april fødte 22-årige Hannah Melissa sit andet barn, datteren Molly. Og det er ifølge den nybagte mor årsagen til, at MINTA ikke har kunne komme i kontakt med hende.

- Jeg havde ikke givet firmaet nogen dato for, hvornår jeg ville lægge opslaget op, og hvis de ikke har nogen forståelse for, at jeg har været indlagt flere gange med et nyfødt barn, så er det deres problem, siger Hannah Melissa.

Hos MINTA er de helt klar over, at Hannah Melissa har været indlagt og har også forståelse for, at hun ikke har haft tid til at eksperimentere med selvbruner lige nu. Men at hun ikke lader høre fra sig, forstår de ikke:

- Vi har ikke meget forståelse for, at hun har tid til at uploade diverse opslag af billig kosmetik, som hun sælger på sin Facebook-profil, men ikke har tid til besvare vores henvendelser, lyder det fra indehaveren.

Hannah Melissa forsikrer dog, at hun nok skal overholde sin del af aftalen og lægge en anmeldelse af produkterne op på sin blog, når hun får tid.

Se galleriet herunder: Er dette ""De unge mødre"s mest kiksede bryn?

Se billederne: Er dette "De unge mødre"s mest kiksede bryn?

Sponsoreret indhold