Det stikker helt af: Så mange følgere får man af at være med i ”Bachelorette”
LÆS OGSÅ: "Bachelorette"-Mads afslører: Tæt på at afvise Sofie
For efterhånden mange år siden var ”Paradise Hotel” et af de bedste realityprogrammer at deltage i, hvis man gerne ville sikre sig spandevis af vagter som bartender og promoter.
Flere har sidenhen også gjort sig som influencere, men da ”Paradise Hotel” blev lavet om til ”Paradise”, forsvandt de mange tusinde følgere til de nye deltageres profiler.
Imens interessen for deltagerne i ”Paradise Hotel” lige så stille er faldet, er det helt modsat for TV 2-programmet ”Bachelorette”.
Sidste sæsons ”Bachelorettes”, Julie Kriegler og Mette Sommer, har den dag i dag henholdsvis 95.800 og 108.000 følgere, og begge gør sig da også som influencers i dag.
Og hvis Sofie Martinusen og Lissa Paustian bliver trætte af tilværelsen som international virksomhedskommunikationsstuderende og journaliststuderende skal de ikke frygte længe.
For følgerne er væltet ind efter de to kvinder har åbnet sig særdeles meget op i bedste sendetid, og bragt selv de mest sårbare emner op.
Begge kvinder blev afsløret tilbage i december, men da de 17 mænd i startcastet blev offentliggjort den 22. april, havde Sofie og Lissa henholdsvis 1200 og 12.000 følgere på Instagram.
I dag lyder tallet for Sofie på 78.800, mens Lissa følger godt efter med 76.600.
Også mange af mændene har fået flere tusinde øjne på deres Instagram-profil den dag i dag, siden de den 22. april for første gang blev offentliggjort.
Scroll igen galleriet herunder, hvor SE og HØR har samlet de 17 første mænds vækst i følgere fra den 22. april og frem til den 9. juli.