VM-stjerner smider tøjet i ny kampagne: Se de flotte billeder
Fodboldstjernerne Alex Morgan og Chloe Kelly nøjes ikke med at score på banen - de har nemlig også scoret en sikkert ganske lukrativ kontrakt med undertøjsmærket Calvin Klein.
Under slogannet 'Naturlige ikoner. En ny linse på nogle af verdens største atleter', poserer angriberne mere eller mindre afklædte i den klassiske sort-hvide billedserie, som modehuset er kendt for.
Calvin Klein hævder i en pressemeddelse, at kampagnen 'fremhæver hver kvinde i et intimt miljø, som har til formål at afsløre deres selvtillid og sensualitet'.
Både Morgan og Chloe delte i går deres optræden i 'Calvins or nothing' på deres Instagram-profiler.
Her glæder amerikanske Morgans over 10 millioner følgere sig over de flotte billeder, og roserne vælter ind i kommentarsporet.
- Sikke en kvinde, skriver en bruger.
- Hun er super sexet, og hun ved det, skriver en anden.
Det samme gør sig gældende i englænderens kommentarspor.
- Du ser fantastisk ud, Chloe. Smuk, stilfuld og sexet, er nogle af de pæne ord, som Kelly får med på vejen.
Australske Mary Fowler, Frankrigs Kenza Dali og japanske Mana Iwabuchi optræder ligeledes i kampagnen, og slutter sig til fodboldstjernerne Cristiano Ronaldo, Virgil van Dijk, Kai Havertz og Trent Alexander-Arnold, der også har samarbejdet med Calvin Klein i de senere år.
Med små tre uger til VM-start i Australien og New Zealand håber Alex Morgan på at kunne sikre en femte VM-titel til USA, og den tredje i sin karriere.
Den 33-årige angriber har scoret 121 mål i 206 kampe for det amerikanske landshold. I 2012 var hun med til at vinde OL-guld i London.
Chloe Kelly skrev sig ind i engelsk fodboldhistorie, da hun scorede sejrsmålet i EM-finalen for kvinder sidste sommer på Wembley. Manchester City-angriberen forventes at spille en nøglerolle på træner Sarina Wiegmans hold, der jagter Englands første VM-titel for kvinder.